Nevadink nė vieno laimingu prieš jo mirtį,
nes žmogus pažįstamas tik gyvenimo gale.
(11:28) 
 


Naujausios citatos
Visko bijote kaip mirtingi, visko trokštate kaip nemirtingi.

(Seneca, Lucius Annaeus. Apie sielos ramybę. Vilnius: Vyturys. 1997, 93p.)
Balsuoti:
 5.0 (7)
Komentarai (0)
Jeigu nėra nieko, be manęs, tai ko gi aš bijau?

(Upanišados. Vilnius: Vaga. 2006, 103p.)
Balsuoti:
 5.0 (10)
Komentarai (0)
... tas, kuris sau sunaudoja visą laiką, kuris kiekvieną dieną tvarko kaip paskutinę, nei trokšta rytdienos, nei bijo.

(Seneca, Lucius Annaeus. Apie sielos ramybę. Vilnius: Vyturys. 1997, 99p.)
Balsuoti:
 5.0 (3)
Komentarai (0)
Žmonių grupes – nuo gatvės gaujų iki tautų – kamuoja nebūties baimė, todėl, idant save išsaugotų, jos puola ir žudo kitus. Gal būt karas yra ne kas kita, kaip poreikis susidurti akis į akį su mirtimi, nugalėti ją ir pavergti, išlikti gyvam – tarsi ypatinga mūsų visų mirtingumo neigimo forma?

(Kubler-Ross, Elisabeth. Apie mirtį ir mirimą. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2001, 22p.)
Balsuoti:
 2.3 (4)
Komentarai (0)
Jei į paskutinę dieną žvelgi ne kaip į bausmę, o kaip į gamtos dėsnį, ir vieną kartą išmetei iš širdies mirties siaubą, jokio daikto baimė nedrįs į ją įžengti.

(Seneca, Lucius Annaeus. Diatribės. Vilnius: Pradai. 1997, 355p.)
Balsuoti:
 5.0 (4)
Komentarai (0)
… pitagoriečių pavyzdžiu lavindamas atmintį, vakarais prisimenu tai, ką per dieną pasakiau, išgirdau ar nuveikiau.

Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
... nepasitenkinimas savimi, atsiranda iš sielos nepastovumo ir bailių ar nesėkmingų geismų. Arba neišdrįstama tiek padaryti, kiek geidžiama, arba neįstengiama ir pasiduodama visumos vilčiai.

(Seneca, Lucius Annaeus. Apie sielos ramybę. Vilnius: Vyturys. 1997, 59-60p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Stiprus tas, kuris moka nugalėti save.

(Senovės kinų išmintis. Tūkstantis Li. Vilnius: Gamta. 2005, 35p.)
Balsuoti:
 5.0 (22)
Komentarai (0)
... protas yra svarbiausioji žmogaus dalis, ir tie žmogaus veiksmai yra savanoriški ir žmogui tinkami, kurie atliekami remiantis teisingu proto sprendimu. Be abejo, tai sudaro, arba pirmiausia tai sudaro, tiktąjį žmogaus „aš“, ir geras žmogus tą savo „aš“ labiausiai myli.

(Aristotelis. Rinktiniai raštai.. Vilnius: Mintis. 1990, 243p.)
Balsuoti:
  
Komentarai (0)
... man regis, žmogų galima apibrėžti analogiškai - kaip įvairovę per vienovę.

(Frankl, Viktor Emil. Sielogyda. Vilnius: Vaga. 2008, 25p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Surasta: 5676